Spis treści

od redakcjiNowe usługi medialne w zmieniającym się porządku prawnym (od redaktora prowadzącego)

Artykuły

Status prawny mediów spersonalizowanych Jędrzej Skrzypczak, Status prawny mediów spersonalizowanych

Status prawny telewizji hybrydowej na gruncie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji Tomasz Zdzikot, Status prawny telewizji hybrydowej na gruncie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji

Autopromocja dostawców audiowizualnych usług medialnych Elżbieta Czarny-Drożdżejko, Autopromocja dostawców audiowizualnych usług medialnych

Prawa do transmisji z ważnych wydarzeń w świetle prawa Unii Europejskiej Małgorzata Pęk, Prawa do transmisji z ważnych wydarzeń w świetle prawa Unii Europejskiej

Regulacja audiowizualnych usług medialnych na żądanie. Nowe rozwiązania dla „nowych mediów”? Katarzyna Klafkowska-Waśniowska, Regulacja audiowizualnych usług medialnych na żądanie. Nowe rozwiązania dla „nowych mediów”?

Rozprowadzanie programów jako usługa telekomunikacyjna Stanisław Piątek, Rozprowadzanie programów jako usługa telekomunikacyjna

Ochrona prywatności w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Ochrona prywatności w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie

Archiwa audiowizualne telewizji publicznej – od sejfu do kreatywności Robert Kroplewski, Archiwa audiowizualne telewizji publicznej – od sejfu do kreatywności

Zasadność wnoszenia opłat za rezerwację częstotliwości dla operatora multipleksu w okresie przed przyznaniem koncesji na rozpowszechnianie programów Artur Salbert, Anna Żochowska-Sychowicz, Zasadność wnoszenia opłat za rezerwację częstotliwości dla operatora multipleksu w okresie przed przyznaniem koncesji na rozpowszechnianie programów

Przegląd prawa i orzecznictwa

Polska lista ważnych wydarzeń i kontekst jej powstania Albert Woźniak, Polska lista ważnych wydarzeń i kontekst jej powstania

Materiały wideo na stronie internetowej gazety a stosowanie dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Materiały wideo na stronie internetowej gazety a stosowanie dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.
Glosa do wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (druga izba) z dnia 21 października 2015 r. w sprawie C347/14 – New Media Online GmbH
(Andrzej Nałęcz)

Przegląd piśmiennictwa

Audiowizualne usługi medialne. Reglamentacja w warunkach konwersji cyfrowej. Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Audiowizualne usługi medialne. Reglamentacja w warunkach konwersji cyfrowej. Warszawa 2013, s. 356 (Michał Możdżeń-Marcinkowski)

Sprawozdania

Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce na lata 2015–2020 Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce na lata 2015–2020 (Wojciech Dziomdziora)

Sprawozdanie z piątego spotkania w Dyrekcji Generalnej ds. technologii informacyjnych i komunikacyjnych na temat samo- i współregulacji Sprawozdanie z piątego spotkania w Dyrekcji Generalnej ds. technologii informacyjnych i komunikacyjnych na temat samo- i współregulacji (Bruksela, 12 czerwca 2015 r.) (Lidia Żebrowska)

Nr publikacji PW CARS : 65
Redaktor naczelny: Prof. UW dr hab. Tadeusz Skoczny
Redaktor statystyczny: Prof. dr hab. Jerzy Wierzbiński
Redaktor językowy: Anita Sosnowska
Projekt okładki: Darek Kondefer
ISSN: 2299-5749
Licencja: Creative Commons 3.0 Polska
Redakcja: Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych (CARS); PL – 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 3;
tel. (+48-22) 55-34-126; www.ikar.wz.uw.edu.pl; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydawca : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; PL – 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 3;
tel. (+48-22) 55-34-164; www.wz.uw.edu.pl; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Skład i łamanie: Dom Wydawniczy ELIPSA; PL – 00-189 Warszawa, ul.Inflancka 15/198;
tel.: (+48-22) 635-03-01; www.elipsa.pl; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

iKAR jest indeksowany w:

CARS

Centrum Studiów Antymonopolowych
i Regulacyjnych (CARS)

c/o Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 3
Budynek B, III p. pok. B-319

Skontaktuj się z nami

tel. (+48-22) 55-34-126
fax (+48-22) 55-34-001
 ikar@wz.uw.edu.pl